تبلیغات
موسسه آسیب های اجتماعی ستایشگران - درمان خانگی سردرد
موسسه آسیب های اجتماعی ستایشگران
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


وبلاگ موسسه آسیب های اجتماعی ستایشگران به شماره ثبت 174 واقع در زاهدان با اهداف کاهش آسیب و مواد مخدر ایدز که از جمله کارهای موفق این موسسه افتتاح اولین مرکز DIC (مرگز کذری معتادین ) جنوب شرق کشور تحت حمایت معاونت امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی س و ب ادرس مرکز زاهدان خیابان هیرمند شمالی بین هیرمند47 و 49 که این مرکز توانسته با تحت پوشش قراردادن بیش از 400 معتاد گذری در یه سال گذشته در یکی از محله ای محروم شهر زاهدان امار خوب و قابل توجهی از خود به جای گذارد . ضمنا تمام سوالات شما رادر مورد ایدز-اعتیاد-آسیب های اجتماعی- مهارت های زندگی - ترک اعتیاد - و بیماری ها جوابگو می باشد . تلفن های تماس : 05414508964 و همچنین در زمینه ترک اعتیاد و خدمات مشاوره ایی و حمایتی ویژه معتادین در شهر زاهدان به صورت رایگان همکاری مینماید

مدیر وبلاگ : عظیم جان آبادی
شاید بتوان با یک مسکن سردرد را متوقف کرد، اما درمان میگرن و سردردهای بزرگ تر نیاز به یک استراتژی کارآمد دارد. در این مطلب هفت راه حل مهم جهت درمان این مشکل تقریبا بزرگ و روزانه ارائه شده است و بهتر است با هر بار سردرد به جای مراجعه به پزشک، خودتان در خانه مشکل را حل کنید.

ورزش کنید

انجام تمرینات ورزشی جهت افزایش ضربان قلب می تواند به طور چشمگیری باعث کاهش سردردهای میگرنی شود. در هنگام ورزش ، بدن ماده ای به نام اندورفین ترشح می کند که استرس را کاهش داده و سیگنال های درد را سرکوب می نماید.

سه روز در هفته و هر بار به مدت نیم ساعت ورزش های نه چندان سنگین انجام دهید. ورزشی مانند دوچرخه سواری و پیاده روی برای جلوگیری از بروز سردردهای شدید موثر هستند. پس از دو هفته ورزش منظم احتمالا سردردهایتان به مرور کاهش می یابد.

سبزیجات و آجیل مصرف کنید

کمبود منیزیم می تواند میگرن را به جان تان بیاندازد .اسفناج، برگ چغندر و آجیل موادی سرشار از منیزیم هستند و در هر وعده مصرف بیش از 70 میلی گرم ماده ی معدنی به بدن وارد می کنند. همچنین مصرف مکمل منیزیم بعد از دو هفته سردردها را کاهش می دهد.

کافئین را یک باره ترک نکنید

ترک کافئین یکی از دلایل ابتلا به سردردهای شدید است.

انجام ورزش و تمرکز بر قوی کردن ماهیچه ها و استخوان های ناحیه ی گردن یکی از راه کارهای جلوگیری از ابتلا به سردردهای شدید است

سعی کنید مصرف قهوه و کافئین را کم کم متوقف کنید تا به یک باره دچار سردرد نشوید. ترک قهوه گاهی باعث برهم ریختن اوضاع فرد در طول یک شبانه روز می شود. هیچ گاه به یک باره به بدنتان فشار نیاورید.

مدت بیشتری چشم هایتان را بسته نگه دارید

کمبود خواب هر چند جزیی می تواند باعث بروز سردرد های میگرنی شود. باز بودن طولانی مدت چشم ها مانند یک چراغ روشن با نور خیره کننده باعث سردرد خواهد شد. حتما هفت ساعت در شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل بخوابید.

مطلقا کاری انجام ندهید

هنگام سردرد تنها یک گوشه ای بنشینید و به هیچ چیزی فکر نکنید و کاری انجام ندهید. این امر باعث کاهش یکی از عمده ترین دلایل سردرد یعنی استرس می شود.

ماهیچه های گردن تان را قوی کنید

شاید به نظر خنده دار باشد، اما انجام ورزش و تمرکز بر قوی کردن ماهیچه ها و استخوان های ناحیه ی گردن یکی از راه کارهای جلوگیری از ابتلا به سردردهای شدید است.

هنگام استفاده از تلفن همراه و یا تماشای فیلم قوز نکنید و نگدارید ماهیچه های گردنتان بیش از حد کشیده شود، زیرا این حرکت باعث فشار آمدن به اعصاب ناحیه گردن که به سر متصل اند می شود و شروع سردرد را به دنبال دارد.

به همین دلیل است که اغلب قبل و یا در حین سردرد در ناحیه ی گردن نیز احساس درد می کنید .

ماهیچه های گردن را با انجام حرکات ورزشی قوی تر کنید تا با کوچک ترین حرکتی در این قسمت دچار سردرد نشوید.

آب کافی بنوشید

یکی از دلایل دیگر سردردهای میگرنی کمبود آب بدن است. کمبود آب باعث غلیظ شدن خون و کاهش خون رسانی به مغز می شود. قانونی برای اینکه باید چند لیوان آب در روز نوشید، وجود ندارد، زیرا این موضوع به وزن بدن هر فرد، آب و هوا و عوامل دیگر مرتبط است.

برای اطمینان از مصرف آب کافی به رنگ ادرارتان توجه کنید. اگر رنگ آن زرد و تیره است، باید آب بیشتری بنوشید.





نوع مطلب : مقالات، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
عظیم جان آبادی
1394/10/20
1396/06/28 02:49 ق.ظ
I do not even know how I ended up here, but I thought this
post was good. I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if
you aren't already ;) Cheers!
1396/05/21 01:26 ق.ظ
Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it's
truly informative. I am going to watch out for brussels.
I'll appreciate if you continue this in future.
Numerous people will be benefited from your writing.
Cheers!
1396/05/17 03:16 ق.ظ
Excellent, what a web site it is! This web site provides useful facts to us, keep it up.
1396/05/16 08:19 ب.ظ
Just desire to say your article is as astounding.
The clarity in your post is simply spectacular and i can assume you're an expert on this subject.

Fine with your permission allow me to grab your feed to keep up to date with
forthcoming post. Thanks a million and please continue the enjoyable work.
1396/05/16 01:49 ب.ظ
Spot on with this write-up, I honestly believe that this web site needs a lot more attention. I'll probably be
back again to read through more, thanks for
the advice!
1396/05/15 11:33 ب.ظ
Great web site. Lots of helpful info here. I am sending it to
several buddies ans also sharing in delicious. And of course, thank you for your effort!
1396/05/15 03:28 ب.ظ
This is a topic which is close to my heart...
Thank you! Exactly where are your contact details though?
1396/05/14 08:44 ق.ظ
If you want to get much from this paragraph then you have to apply
such strategies to your won web site.
1396/05/13 06:16 ب.ظ
It's an amazing post designed for all the internet visitors;
they will obtain advantage from it I am sure.
1396/05/13 03:06 ب.ظ
Hello I am so grateful I found your site, I really
found you by error, while I was researching on Askjeeve for
something else, Anyways I am here now and would just like to say thanks a lot for a incredible
post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don't have time
to read through it all at the moment but I have saved it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be
back to read much more, Please do keep up the excellent job.
1396/05/13 07:20 ق.ظ
Hi there Dear, are you genuinely visiting this website daily,
if so afterward you will absolutely obtain good knowledge.
1396/05/6 06:59 ب.ظ
Hello! This post could not be written any better! Reading
through this post reminds me of my old room mate! He always kept
talking about this. I will forward this write-up
to him. Pretty sure he will have a good read.
Thank you for sharing!
1396/04/11 10:52 ق.ظ
This is the perfect blog for anybody who really wants to find out about this topic.
You understand so much its almost tough to argue with you (not
that I personally will need to?HaHa). You certainly put a fresh
spin on a subject which has been discussed for ages. Wonderful stuff, just wonderful!
1396/02/14 06:15 ق.ظ
I'm gone to convey my little brother, that he should also go to see this webpage on regular
basis to get updated from most recent information.
1396/01/31 07:02 ق.ظ
Hi, always i used to check webpage posts here early in the dawn, since i enjoy to
learn more and more.
1396/01/20 12:54 ب.ظ
Every weekend i used to pay a visit this web page, for the reason that i
wish for enjoyment, since this this web site conations in fact nice funny data too.
1396/01/19 04:10 ب.ظ
I am really loving the theme/design of your website.
Do you ever run into any internet browser compatibility
issues? A couple of my blog visitors have complained
about my site not working correctly in Explorer but looks
great in Opera. Do you have any tips to help fix this issue?
1396/01/13 11:18 ق.ظ
This is a great tip particularly to those fresh to the blogosphere.
Simple but very precise information… Thank you for sharing this
one. A must read article!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




موضوعات
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای موسسه آسیب های اجتماعی ستایشگران محفوظ است