تبلیغات
موسسه آسیب های اجتماعی ستایشگران - استامینوفن های زن و شوهری
موسسه آسیب های اجتماعی ستایشگران
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


وبلاگ موسسه آسیب های اجتماعی ستایشگران به شماره ثبت 174 واقع در زاهدان با اهداف کاهش آسیب و مواد مخدر ایدز که از جمله کارهای موفق این موسسه افتتاح اولین مرکز DIC (مرگز کذری معتادین ) جنوب شرق کشور تحت حمایت معاونت امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی س و ب ادرس مرکز زاهدان خیابان هیرمند شمالی بین هیرمند47 و 49 که این مرکز توانسته با تحت پوشش قراردادن بیش از 400 معتاد گذری در یه سال گذشته در یکی از محله ای محروم شهر زاهدان امار خوب و قابل توجهی از خود به جای گذارد . ضمنا تمام سوالات شما رادر مورد ایدز-اعتیاد-آسیب های اجتماعی- مهارت های زندگی - ترک اعتیاد - و بیماری ها جوابگو می باشد . تلفن های تماس : 05414508964 و همچنین در زمینه ترک اعتیاد و خدمات مشاوره ایی و حمایتی ویژه معتادین در شهر زاهدان به صورت رایگان همکاری مینماید

مدیر وبلاگ : عظیم جان آبادی
این همیشه سرما نیست که باعث بیماری آنفلوانزا می شود؛ خیلی اوقات شرایط باعث می شود «جوش بیاوریم» و آنفلوانزا بگیریم! باورتان نمی شود در یک صدم ثانیه دمای موتور زندگی تان بالا می رود و نیاز به استامینوفن پیدا می کنید.

 فرض کنید شما خانم یا آقایی هستید که عاشقانه هر کاری برای همسرتان انجام می دهید تا او خوشحال و راضی باشد و مطمئنید که همسرتان نه تنها قدر فداکاری های شما را می داند که در فرصتی مناسب درصدد جبران همه از خودگذشتگی های شما بر می آید، اما اگر همسر دلبندتان ناخواسته و ندانسته، انتظارهای شما را برآورده نکند، چه اتفاقی می افتد؟
قطعا فردی که عاشق همسر و زندگی اش است، وقتی دچار آنفلوانزای خشم می شود، آرزو دارد بتواند زندگی مشترکش را نجات دهد و خشمش از بین برود تا دوباره روزهای عاشقانه و پرحرارت اوایل زندگی اش را تجربه کند. گاهی وقتی فرد از همسرش دلخور می شود، ممکن است سکوت کند و موضوع را به گذر زمان بسپارد اما مطمئن باشید این کار نه تنها دردتان را دوا نمی کند بلکه باعث می شود مشکلتان عمیق تر و فاصله تان بیشتر شود. خوشبختانه برای این بیماری درمان هم وجود دارد اما روش ها با توجه به جنسیت بیمار، متفاوت است.

سخت نگیرید؛ با کارهای عاشقانه کوچک علاقه تان را به او نشان دهید؛ یعنی عشقتان را با کارهای عملی، کاربردی و رمانتیک تر ابزار کنید

خانم ها برای درمان آنفلوانزای خشمشان باید به این موارد دقت کنند:

پیشگیری
1- اگر تلاش زیادی کرده و خیلی از خودتان مایه گذاشته اید اما در مقابل چیزی دریافت نکرده اید، فقط خودتان مسئول هستید، نه هیچ کس دیگری! یادتان باشد در چنین مواقعی درس عبرت بگیرید، بدون لجبازی  و کاملا منطقی، تلاشتان را کمتر کنید و به قول معروف «اندازه نگه دارید» شاید اصلا زیاده روی می کنید و خودتان متوجه نیستید!
2- درست مثل فردی که دچار آنفلوانزا شده، به خودتان برسید تا درمان شوید. مثلا خوب است کمی تفریح کرده و حجم کارها (و خدماتی که در خانه ارائه می دهید) را کم کنید. در عوض خود را از لحاظ جسم و روان تقویت و سعی کنید حسابی شارژ شوید.
3- خوب است کمی وقت بیشتری برای خود بگذارید، با خود خلوت کنید و از فرصت هایتان برای لذت بردن و استفاده از امکانات و شادی های زندگی بهره بگیرید. این زمان ها را فقط و فقط به خود اختصاص دهید. حتی خوب است به همسرتان اجازه دهید از شما مراقبت و به شما رسیدگی کند. به این ترتیب لذت گرفتن خدمات را هم تجربه می کنید و حالتان قطعا بهتر خواهدشد.
وقتی آقا بیمار می شود...
معمولا آقایان وقتی احساس کنند از آنها قدردانی نشده، دچار آنفلوانزای خشم می شوند و اولین کاری که می کنند، قطع کردن حمایت هایشان از خانواده است. اما خوب است قبل از این کار به این موضوع هم فکر کنند که شاید همسرشان دچار آنفلوانزای خشم است و به همین دلیل نمی تواند قدردان زحمات او باشد. به این ترتیب اگر آقا هم به این نکته توجه نکند، زوج همزمان دچار این بیماری می شوند و اگر سریع آن را درمان نکنند، شرایط بحرانی و حساسی به وجود می آید. پس بهتر است آقا قبل از ناراحت شدن و تن سپردن به آنفلوانزای خشم، کمی به همسرش محبت کند و کارهای هرچند کوچک اما لذت بخش برای همسرش انجام دهد تا خانم دوباره طعم عشق و محبت را بچشد.


به این ترتیب اولین قدم برای برگرداندن خانم به زندگی عاشقانه  برداشته می شود و مطمئن باشید همسرتان رفتار محبت آمیز شما را بی پاسخ نخواهد گذاشت و اقدام های خود را آغاز می کند. یادتان باشد از آنجایی که محوریت فکر خانم ها همسر و فرزندان هستند، بیشتر از آقایان در معرض ابتلا به آنفلوانزای خشم هستند چرا که وقت کمتری به خود اختصاص می دهند و به تدریج حس می کنند عین یک ماشین، مدام در حال سرویس دهی به اعضای خانواده هستند و هیچ کس قدر زحمات مداوم آنها را نمی داند. اینجاست که خانم خسته از رفتار دیگران، کم کم بی حوصله و بی توجه می شود و متعاقب این رفتار، همسرش هم دلزده و خسته می شود و در نهایت شرایط پیچیده ای ایجاد خواهدکرد.

آقایان برای درمان آنفلوانزای خشمشان باید به این موارد دقت کنند:

1- دقت کنید که خانم ها نیاز دارند هر ازچندگاهی در قبال زحماتشان، دریافتی داشته باشند تا بتوانند همچنان سرپا بمانند. فرض کنید کپسول گازی دارید که بعد از خالی شدن، دوباره باید پر شود. کپسول عشق خانم ها هم باید مرتب پر شود چون وقتی خالی است، توان ارائه سرویس دهی عاطفی و... برایشان سخت است.
2- سخت نگیرید؛ با کارهای عاشقانه کوچک علاقه تان را به او نشان دهید؛ یعنی عشقتان را با کارهای عملی، کاربردی و رمانتیک تر ابزار کنید.
3- شما مسئول ابتلای همسرتان به آنفلوانزای خشم هستید چون همین کارهای کوچک اما مهم را فراموش کرده اید. سعی کنید او را درک کرده و مطمئنش کنید که از این به بعد بیشتر به این مسائل توجه می کنید.

درست مثل فردی که دچار آنفلوانزا شده، به خودتان برسید تا درمان شوید. مثلا خوب است کمی تفریح کرده و حجم کارها را کم کنید. در عوض خود را از لحاظ جسم و روان تقویت و سعی کنید حسابی شارژ شوید

مدیریت خشم

آب خوردن، ترک موقعیت، صحبت کردن با دیگران میتواند برانگیختگی فرد را کم کند که اگر موفق شود فرد دیگر وارد مرحله فاز خشم نمی شود و رفتار پرخاشگرانه اتفاق نمیافتد.
برخی افراد به لحاظ سرشتی خیلی زود خشمگین می شوند، یعنی برخی از افراد به لحاظ سرشت حساسی که دارند زود و زیاد عصبانی میشوند و حتی دیرتر از حالت عصبانیت خارج میشوند. این افراد در برابر رویدادهای بیرونی سریعتر واکنش از خود نشان میدهند و آستانه تحمل آنها به لحاظ سرشتی کمتر است.

قانون خروج از بحث

باید توجه داشته باشید که هدف از کنترل خشم ، فروخوردن یا انکار آن نیست، بلکه هدف این است که یاد بگیرید آن را به شیوهای مناسب ابراز کنید. اگر خشمگین هستید علاوه بر پیاده روی، ترک صحنه و صبر و تحمل می توانید از تکنیک خروج از بحث استفاده کنید: یعنی بحث را قطع کنید چون نه به هدف می رسید نه احترامتتان حفظ میشود. توصیه میشود افراد علائم برانگیختگی بدن خود را بشناسند و سعی کنند محیط را ترک کنند.
به نظر میرسد یکی از مهمترین دلایل پرخاشگری  ناآشنایی با مهارتهای زندگی و کنترل خشم است که آموزش این مهارتها که باید از کودکی توسط مربیان و والدین ارائه شود. علت اینکه عده زیادی از مردم در شرایط پراسترس به پرخاشگری و درگیری فیزیکی رو میآورند، به این دلیل است که مهارت کنترل خشم و بیان آن را به صورت کلامی ندارند.
همه ما به سادگی درگیر کارهای روزمره و مادی می شویم و به راحتی در دام غفلت می افتیم؛ غفلتی که شاید تا آخرین روز زندگی خود یا همسرمان ادامه داشته باشد و وقتی یادمان می افتد از زن یا شوهرمان قدردانی کنیم که دیگر فرصتی باقی نمانده...
همیشه یادتان باشد همسرتان باعث پربارتر شدن زندگی تان شده و از هر فرصتی برای ابراز علاقه و سپاسگزاری خود استفاده کنید که عاشق همسربودن، هدیه ای است که به خود و یکدیگر می دهید.





نوع مطلب : راهنمای زندگی زناشویی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
عظیم جان آبادی
1394/08/7
1396/06/27 07:36 ق.ظ
I got this web page from my pal who shared with me
on the topic of this web page and at the moment this time
I am visiting this site and reading very informative posts here.
1396/05/9 11:15 ق.ظ
Hello friends, its impressive article about cultureand completely explained,
keep it up all the time.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




موضوعات
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
به سایت ما خوش آمدید
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای موسسه آسیب های اجتماعی ستایشگران محفوظ است